جامع ترین وبلاگ در حوزه صنعت قفل

ما در این وبلاگ قصد داریم کاملترین و بروزترین اطلاعات مربوط به حوزه صنعت قفل را در اختیار شما قرار دهیم.

جامع ترین وبلاگ در حوزه صنعت قفل

ما در این وبلاگ قصد داریم کاملترین و بروزترین اطلاعات مربوط به حوزه صنعت قفل را در اختیار شما قرار دهیم.

  • ۰
  • ۰

ما در یک کشور نسبتاً امن زندگی می کنیم. اما این بدان معنا نیست که ما باید نگهبانان خود را پایین بکشیم. همه ما می دانیم که وقتی مورد سرقت قرار گرفتیم باید چه کنیم، که مطمئنا بهترین کار این است که با پلیس تماس بگیریم. اما برای کاهش احتمال شکسته شدن در وهله اول چه کاری می توانید انجام دهید؟ در اینجا 5 نکته برای کمک به امنیت خانه خود آورده شده است.

  1. درب و پنجره ها را قفل کنید.

درب و پنجره ها را قفل کنید

این ممکن است واضح به نظر برسد اما واقعیت این است که بسیاری از مردم قبل از اینکه از خانه خود خارج شوند همه درها و پنجره ها را قفل نمی کنند. حتی اگر فقط در حیاط پشتی خانه خود هستید، درب ورودی خود را قفل کنید زیرا دزدان با کوچکترین فرصت، اقدام به سرقت مینمایند. برخی تخمین ها حاکی از این است که سارقین 30 درصد از زمانی که به سرقت میروند، از طریق باز بودن درب و پنجره است و برای انجام کار فقط 10 دقیقه زمان لازم دارند.

  1. از سیستم های هشدار خانگی استفاده کنید.

از سیستم های هشدار خانگی استفاده کنید

هنگامی که از خانه خارج می شوید همیشه اگر در خانه دزدگیر دارید، حتماً آن را فعال کنید و اگر سیستم امنیتی خانه ندارید، سریعا اقدام به خرید نمایید. یک سیستم هشدار در خانه نه تنها آرامش خاطر بیشتری به شما می دهد بلکه می دانید خانه شما ایمن است بلکه می تواند به شما در پس انداز حق بیمه خانه نیز کمک کند. بسته به نوع سیستمی که دریافت می کنید (یا دارید)، احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که 5 درصد تخفیف داشته باشید.

  1. سعی کنید نشان دهید که در خانه حضور دارید.

قبل از رفتن در تعطیلات، ترتیب کسی را بدهید که چمن شما را برش بزند، نامه شما را تحویل بگیرد و در مسیر اتومبیل شما پارک کند. با این کار به نظر می رسد هنوز در خانه هستید و به بازدارندگی سارقان کمک می کند. همچنین استفاده از تایمر در چراغ های داخلی و نصب سنسورهای حرکتی بر روی چراغ های بیرونی یک ایده هوشمندانه است.

  1. جزئیات سفر های خود را با کسی در میان نگذارید مخصوصا در صفحات اجتماعی

جزئیات سفر خود را با کسی در میان نگذارید مخصوصا در صفحات اجتماعی

جزئیات سفرهای آینده را در شبکه های اجتماعی پخش نکنید. بررسی شده است که سارقان برای اقدام به سرقت به دنبال تعیین وقت خارج شدن صاحبان خانه از خانه هستند، به ویژه در حوالی عید نوروز و فصل تابستان که مردم بیشتر به تعطیلات می روند.

  1. لوازم گران قیمت را در دسترس همه افراد قرار ندهید

بسته بندی جعبه بزرگ، مخصوصاً برای کالاهای با قیمت بالا مانند تلویزیون، کامپیوتر و ... را در مسیر راه یا ماشین خود نگذارید. با این کار به سارقان احتمالی پیغامی مبنی بر اینکه کالاهایی دارید که ارزش سرقت دارند، می رسد.

امیدوارم مصالب گفته شده برای شما مفید باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانیید به سایت زیر مراجعه نمایید 

https://www.insurancehotline.com/resources/top-10-ways-to-protect-your-home-from-theft/

 

 

 

     

    • ۹۹/۰۶/۲۰
    • مهدی فرجی

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی